دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز

مرکز آموزشی درمانی کمالی

emam
جهش تولید با مشارکت مردم
07 مهر 1404 سایت قدیم English
bg
  • 1398/10/09 - 00:00
  • - تعداد بازدید: 6
  • - تعداد بازدیدکننده: 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ملاقات مردمی مدیریت بیمارستان با هدف تسهیل در روند خدمت رسانی و حل مشكلات

هدف از برگزاری این برنامه دسترسی راحت مردم به مسئولین بیمارستان برای رسیدگی به درخواست‌ها، مسائل و مشکلات آنان میباشد.

در این برنامه نقطه نظرات، پیشنهادات و مشکلات مراجعین در بخش‌های مختلف پیگیری و برای رفع مشکل اقدامات لازم انجام میشود.





ارزش های ملاقات های مردمی:

*ترویج فرهنگ پاسخگویی برخاسته از اعتقاد به جایگاه خادم و مخدوم 

*تاکید بر رفتار صادقانه، صریح، شفاف و همه فهم، محبت آمیز، مهرورزانه، همراه با شکیبایی و مبتنی بر اعتماد مسئولین با مردم

*بازرسی و نظارت پنهان و آشکار بر عملکرد و رفتار کارگزاران توسط مسئولان 

*خدمت گذاری پرشتاب و بی منت و در جهت عدالت؛

*اعتماد عملی به ضرورت ایفای نقش اصلاحی با نظارت همگانی مردم بر عملکرد کارگزاران

*توجه به تقویت اعتماد مردم در کلیه فعالیت ها 



اهداف و نتایج ارتباط مستقیم با مردم

*شناسایی مطالبات مردم

*توسعه پایدار بر مبنای اصلاح و بهبود فرآیندها

*تسریع در انجام امور

*ایجاد حس همدلی و هم زبانی

*مشارکت حداکثری آحاد مردم در تصمیم سازی ها

*حفظ و گسترش پاسخگویی در سه حوزه برنامه ریزی، اجرا و کنترل

*ایجاد تحول در نحوه ارتباط مدیران با مردم در چشم انداز سازمانی

*رصد نمودن نیازهای عمومی به طور مستقیم از سوی روسا



 


  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 262326
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: