ملاقات مردمی مدیریت بیمارستان با هدف تسهیل در روند خدمت رسانی و حل مشكلات
هدف از برگزاری این برنامه دسترسی راحت مردم به مسئولین بیمارستان برای رسیدگی به درخواست‌ها، مسائل و مشکلات آنان میباشد.
در این برنامه نقطه نظرات، پیشنهادات و مشکلات مراجعین در بخش‌های مختلف پیگیری و برای رفع مشکل اقدامات لازم انجام میشود.
ارزش های ملاقات های مردمی:
*ترویج فرهنگ پاسخگویی برخاسته از اعتقاد به جایگاه خادم و مخدوم
*تاکید بر رفتار صادقانه، صریح، شفاف و همه فهم، محبت آمیز، مهرورزانه، همراه با شکیبایی و مبتنی بر اعتماد مسئولین با مردم
*بازرسی و نظارت پنهان و آشکار بر عملکرد و رفتار کارگزاران توسط مسئولان
*خدمت گذاری پرشتاب و بی منت و در جهت عدالت؛
*اعتماد عملی به ضرورت ایفای نقش اصلاحی با نظارت همگانی مردم بر عملکرد کارگزاران
*توجه به تقویت اعتماد مردم در کلیه فعالیت ها
اهداف و نتایج ارتباط مستقیم با مردم
*شناسایی مطالبات مردم
*توسعه پایدار بر مبنای اصلاح و بهبود فرآیندها
*تسریع در انجام امور
*ایجاد حس همدلی و هم زبانی
*مشارکت حداکثری آحاد مردم در تصمیم سازی ها
*حفظ و گسترش پاسخگویی در سه حوزه برنامه ریزی، اجرا و کنترل
*ایجاد تحول در نحوه ارتباط مدیران با مردم در چشم انداز سازمانی
*رصد نمودن نیازهای عمومی به طور مستقیم از سوی روسا