دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز

مرکز آموزشی درمانی کمالی

emam
جهش تولید با مشارکت مردم
06 مهر 1404 سایت قدیم English
bg

 نام مسءول : مهدیه فلاح جوشقانی

کارشناس ‍‍پرستاری

عملکرد واحد رسیدگی به شکایات و تکریم ارباب رجوع در شش ماهه اول سال :

    برگزاری کمیته اخلاق حرفه ای هردو ماه
    برگزاری کمیته صیانت از حقوق شهروندی به صورت فصلی
    اصلاح و بازنگری فرایند رسیدگی به شکایات
    اصلاح و بازنگری فرم رسیدگی به شکایات
    نصب صندوق رسیدگی به شکایات-انتقادات-پیشنهادات در تمامی واحد های بیمارستان
    اختصاص یک شماره تلفن همراه برای واحد رسیدگی به شکایات جهت برقراری تماس و ارسال پیامک
    ارائه گزارش شکایات کتبی و شفاهی به صورت فصلی در کمیته اخلاق حرفه ای جهت بررسی نوع شکایات و ارائه راهکار اصلاحی
    طرح نتایج رسیدگی به شکایات در کمیته تشویق و تنبیه جهت تذکر یا تشویق پرسنل
    برگزاری کلاس های آموزشی جهت کلیه کارکنان  با توجه به تحلیل گزارش شکایات:منشور حقوق بیمار، مهارت های ارتباطی، سبک زندگی اسلامی و ..
    برگزاری جلسات حضوری مسئول واحد رسیدگی به شکایات با مسئولین وپرسنل بخش های درمانی با هدف ارتقا مهارت های ارتباطی جهت کاهش شکایات نارضایتی ازنحوه برخورد پرسنل

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: