
نام مسءول : مهدیه فلاح جوشقانی
کارشناس پرستاری
عملکرد واحد رسیدگی به شکایات و تکریم ارباب رجوع در شش ماهه اول سال :
برگزاری کمیته اخلاق حرفه ای هردو ماه
برگزاری کمیته صیانت از حقوق شهروندی به صورت فصلی
اصلاح و بازنگری فرایند رسیدگی به شکایات
اصلاح و بازنگری فرم رسیدگی به شکایات
نصب صندوق رسیدگی به شکایات-انتقادات-پیشنهادات در تمامی واحد های بیمارستان
اختصاص یک شماره تلفن همراه برای واحد رسیدگی به شکایات جهت برقراری تماس و ارسال پیامک
ارائه گزارش شکایات کتبی و شفاهی به صورت فصلی در کمیته اخلاق حرفه ای جهت بررسی نوع شکایات و ارائه راهکار اصلاحی
طرح نتایج رسیدگی به شکایات در کمیته تشویق و تنبیه جهت تذکر یا تشویق پرسنل
برگزاری کلاس های آموزشی جهت کلیه کارکنان با توجه به تحلیل گزارش شکایات:منشور حقوق بیمار، مهارت های ارتباطی، سبک زندگی اسلامی و ..
برگزاری جلسات حضوری مسئول واحد رسیدگی به شکایات با مسئولین وپرسنل بخش های درمانی با هدف ارتقا مهارت های ارتباطی جهت کاهش شکایات نارضایتی ازنحوه برخورد پرسنل
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: