دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز

مرکز آموزشی درمانی کمالی

emam
جهش تولید با مشارکت مردم
06 مهر 1404 سایت قدیم English
bg

 

نام ونام خانوادگی : محسن مالمیر

سمت : مسئول دریافت و پرداخت

شماره  داخلی: 205

شرح وظایف  :

1- نگهداری و مطالعه بخشنامه و دستورالعمل های صادره مربوط به امر دریافت و پرداخت.

2- درخواست وجه از دانشگاه متبوع جهت پرداخت کلیه حقوق و مزایای کارکنان رسمی،پیمانی،قراردادی و طرحی.

3- تهیه و تنظیم لیست و پرداخت کلیه حقوق و مزایای کارکنان بر اساس گواهی های صادره از سوی کارگزینی .

4- تهیه و تنظیم کسورات کارکنان برای ارسال به مراجع مورد نظر اعم از بانک ها و سازمان ها و .....

5- تهیه و تنظیم گواهی های حقوقی و ضمانت برای کارکنان به مراجع مانند بانکها و موسسات و ...

6- تهیه و تنظیم پاداش پایان خدمت و بازخرید مرخصی و هزینه سفر کارکنانی که بازنشسته می شوند.

7- ارسال کلیه اسناد حقوقی به واحد صدور چک جهت پرداخت.

8- ارائه فیش های حقوق و مزایای پرداخت شده کارکنان.

9- تهیه و تنظیم گزارش به رئیس مربوطه در خصوص افزایش و یا کاهش حقوق و مزایای کارکنان در ماه و ....

10-تهیه و تنظیم و محاسبه اضافه کار پرسنل و واریز آن به حساب بانکی پرسنل.

11-تهیه و تنظیم لیست و پرداخت طرح نظام نوین کلیه پرسنل و پزشکان و واریز آن به حساب بانکی پرسنل.

12-تهیه و تنظیم سوابق بیمه ای و سیاهه لیست کارکنان سالهای گذشته بر اساس دستور مدیریت مالی.

13-انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق.

نام :ثریا

نام خانوادگی : آقاییان

سمت : مسئول دفترداری

شماره تلفن : داخلی 205

شرح وظایف  :

1- تهیه و تنظیم سند حسابداری.

2- تهیه و تنظیم دریافت و پرداخت ماهیانه و تراز عملیاتی.

3- تهیه و تنظیم گزارشات مالی مربوط به مراجع ذیصلاح از قبیل وزارت امور اقتصادی و دارائی . دیوان محاسبات . حسابرس .

       4- تبت و نگهداری وجوهات سپرده و ضمانتنامه ها.

5-مغایرت گیری ماهانه حسابهای بانکی بیمارستان.

6-تامین اعتبار کلیه اسناد مالی.

نام : جواد

نام خانوادگی : دهقانی

سمت : مسئول رسیدگی اسناد امور مالی

شماره تلفن : داخلی 111

شرح وظایف  :

1-      رسیدگی به اسناد مالی هزینه ای و تطبیق با قوانین و دستورالعمل های اجرائی.

2-     رسیدگی به اسناد تنخواه گردان ، پیش پرداختها و علی الحساب ها و دستور العمل های مربوطه.

3-     رسیدگی و بررسی قراردادهای منعقده اشخاص حقیقی و حقوقی.

4-     ثبت کلیه قراردادهای منعقده در سیستم نرم افزاری.

5-     مطالعه بخشنامه ها ، موافقت نامه ها و تطبیق آن با اسناد هزینه ارسالی.

6-     تطبیق پرداختها با موافقت نامه های صادره بودجه تفضیلی دانشگاه.

7-     مطالعه قوانین بودجه و سایر قوانین و مقررات مالی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای آنها به مقام ذیربط.

8-     انجام امور مربوط و رفع نقص واخواهی اسناد هزینه که از سوی امور مالی دانشگاه مورد ایراد قرار می گیرد.

9-     انجام مکاتبات لازم در زمینه های مختلف در صورت نیاز.

10-     بررسی اسناد رفع واخواهی شده اسناد هزینه ای مراکز و ستاد.

نام : مهسا

نام خانوادگی : خمسه

مدرک تحصیلی :کارشناس حسابداری

سمت : کارشناس رسیدگی

شماره تلفن : داخلی 205

شرح وظایف  :

1- صدور چک کلیه اسناد مالی و ثبت آن در سامانه حساب بانکی معین.

2- پیگیری تکمیل امضاء مجاز اسناد مالی.

3- ارسال چک های صادر شده به بانک های عامل جهت واریز آن به حساب ذینفعان.

4- پیگیری و تحویل رسید چکهای ارسال شده و  الصاق آن به اسناد مربوطه.

5- بایگانی کلیه اسناد مالی.

6- ثبت دارایی اسناد مالی در سامانه سازمان امور مالیاتی جهت رعایت ماده 169 قانون مالیتهای مکرر.

نام : آرزو

نام خانوادگی : سعیدی

سمت :کارشناس دریافت و پرداخت و کارامد

شماره تلفن داخلی : 208
شرح وظایف ;

1- رسیدگی به اسناد مالی کارپردازی  و تطبیق آن با قوانین و دستورالعملهای اجرائی.

2- رسیدگی به اسناد تنخواه گردان و دستورالعملهای مربوطه.

3- مطالعه بخشنامه ها ,موافقت نامه ها و تطبیق آن با اسناد هزینه ارسالی.

4- تطبیق پرداختها با موافقت نامه های صادره بودجه تفضیلی دانشگاه.

5- انجام امور مربوطه و رفع واخواهی اسناد هزینه که از سوی امور مالی دانشگاه مورد ایراد قرار میگیرد.

6- تهیه و تنظیم و ثبت سند دریافت و استرداد ودیعه بیماران.

7- صدور گواهی اصالت به بانکهای عامل درخصوص گواهی های کسر ازحقوق صادره شده.

 

 

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: