
نام ونام خانوادگی : محسن مالمیر
سمت : مسئول دریافت و پرداخت
شماره داخلی: 205
شرح وظایف :
1- نگهداری و مطالعه بخشنامه و دستورالعمل های صادره مربوط به امر دریافت و پرداخت.
2- درخواست وجه از دانشگاه متبوع جهت پرداخت کلیه حقوق و مزایای کارکنان رسمی،پیمانی،قراردادی و طرحی.
3- تهیه و تنظیم لیست و پرداخت کلیه حقوق و مزایای کارکنان بر اساس گواهی های صادره از سوی کارگزینی .
4- تهیه و تنظیم کسورات کارکنان برای ارسال به مراجع مورد نظر اعم از بانک ها و سازمان ها و .....
5- تهیه و تنظیم گواهی های حقوقی و ضمانت برای کارکنان به مراجع مانند بانکها و موسسات و ...
6- تهیه و تنظیم پاداش پایان خدمت و بازخرید مرخصی و هزینه سفر کارکنانی که بازنشسته می شوند.
7- ارسال کلیه اسناد حقوقی به واحد صدور چک جهت پرداخت.
8- ارائه فیش های حقوق و مزایای پرداخت شده کارکنان.
9- تهیه و تنظیم گزارش به رئیس مربوطه در خصوص افزایش و یا کاهش حقوق و مزایای کارکنان در ماه و ....
10-تهیه و تنظیم و محاسبه اضافه کار پرسنل و واریز آن به حساب بانکی پرسنل.
11-تهیه و تنظیم لیست و پرداخت طرح نظام نوین کلیه پرسنل و پزشکان و واریز آن به حساب بانکی پرسنل.
12-تهیه و تنظیم سوابق بیمه ای و سیاهه لیست کارکنان سالهای گذشته بر اساس دستور مدیریت مالی.
13-انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق.
نام :ثریا
نام خانوادگی : آقاییان
سمت : مسئول دفترداری
شماره تلفن : داخلی 205
شرح وظایف :
1- تهیه و تنظیم سند حسابداری.
2- تهیه و تنظیم دریافت و پرداخت ماهیانه و تراز عملیاتی.
3- تهیه و تنظیم گزارشات مالی مربوط به مراجع ذیصلاح از قبیل وزارت امور اقتصادی و دارائی . دیوان محاسبات . حسابرس .
4- تبت و نگهداری وجوهات سپرده و ضمانتنامه ها.
5-مغایرت گیری ماهانه حسابهای بانکی بیمارستان.
6-تامین اعتبار کلیه اسناد مالی.
نام : جواد
نام خانوادگی : دهقانی
سمت : مسئول رسیدگی اسناد امور مالی
شماره تلفن : داخلی 111
شرح وظایف :
1- رسیدگی به اسناد مالی هزینه ای و تطبیق با قوانین و دستورالعمل های اجرائی.
2- رسیدگی به اسناد تنخواه گردان ، پیش پرداختها و علی الحساب ها و دستور العمل های مربوطه.
3- رسیدگی و بررسی قراردادهای منعقده اشخاص حقیقی و حقوقی.
4- ثبت کلیه قراردادهای منعقده در سیستم نرم افزاری.
5- مطالعه بخشنامه ها ، موافقت نامه ها و تطبیق آن با اسناد هزینه ارسالی.
6- تطبیق پرداختها با موافقت نامه های صادره بودجه تفضیلی دانشگاه.
7- مطالعه قوانین بودجه و سایر قوانین و مقررات مالی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای آنها به مقام ذیربط.
8- انجام امور مربوط و رفع نقص واخواهی اسناد هزینه که از سوی امور مالی دانشگاه مورد ایراد قرار می گیرد.
9- انجام مکاتبات لازم در زمینه های مختلف در صورت نیاز.
10- بررسی اسناد رفع واخواهی شده اسناد هزینه ای مراکز و ستاد.
نام : مهسا
نام خانوادگی : خمسه
مدرک تحصیلی :کارشناس حسابداری
سمت : کارشناس رسیدگی
شماره تلفن : داخلی 205
شرح وظایف :
1- صدور چک کلیه اسناد مالی و ثبت آن در سامانه حساب بانکی معین.
2- پیگیری تکمیل امضاء مجاز اسناد مالی.
3- ارسال چک های صادر شده به بانک های عامل جهت واریز آن به حساب ذینفعان.
4- پیگیری و تحویل رسید چکهای ارسال شده و الصاق آن به اسناد مربوطه.
5- بایگانی کلیه اسناد مالی.
6- ثبت دارایی اسناد مالی در سامانه سازمان امور مالیاتی جهت رعایت ماده 169 قانون مالیتهای مکرر.
نام : آرزو
نام خانوادگی : سعیدی
سمت :کارشناس دریافت و پرداخت و کارامد
شماره تلفن داخلی : 208
شرح وظایف ;
1- رسیدگی به اسناد مالی کارپردازی و تطبیق آن با قوانین و دستورالعملهای اجرائی.
2- رسیدگی به اسناد تنخواه گردان و دستورالعملهای مربوطه.
3- مطالعه بخشنامه ها ,موافقت نامه ها و تطبیق آن با اسناد هزینه ارسالی.
4- تطبیق پرداختها با موافقت نامه های صادره بودجه تفضیلی دانشگاه.
5- انجام امور مربوطه و رفع واخواهی اسناد هزینه که از سوی امور مالی دانشگاه مورد ایراد قرار میگیرد.
6- تهیه و تنظیم و ثبت سند دریافت و استرداد ودیعه بیماران.
7- صدور گواهی اصالت به بانکهای عامل درخصوص گواهی های کسر ازحقوق صادره شده.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: