دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز

مرکز آموزشی درمانی کمالی

emam
جهش تولید با مشارکت مردم
06 مهر 1404 سایت قدیم English
bg

فاطمه میردار

سمت شغلی : امور قراردادها- امور تایمکس

داخلی واحد : 131

شرح وظایف:

o پیگیری واگذاری خدمات براساس بسته های خدمتی به بخش خصوصی و مبتنی برقانون مناقصه و آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه

o تجزیه و تحلیل داده ها و تنظیم پروپوزال جهت خدمات قابل واگذاری

o پیگیری اخذ مجوز مناقصه/مزایده از دانشگاه

o پیگیری نحوه عملکرد شرکتهای طرف قرار داد براساس چک لیست و از سوی ناظر قرارداد

o پیگیری صلاحیت شرکتهای طرف قرارداد طبق مقررات

o دسته‌بندی اطلاعات اخذ شده و هماهنگی با دانشگاه جهت شرایط برگزاری کمیسیون مناقصه/مزایده

o تهیه صورتجلسه‌ها و ابلاغ به واحدهای طرف قرارداد طبق مقررات

o دسته بندی و تکمیل پرونده مناقصه‌ها و مزایده‌ها و بایگانی در زونکن‌های مربوطه

o جمع‌آوری و بررسی قراردادهای منعقده واحدها از نظر تکمیل اطلاعات و ...

o ورود اطلاعات مناقصه‌ها/مزایده‌های انجام شده به بانک اطلاعاتی حوزه

o تهیه جدول برگزاری مناقصه/مزایده بر اساس مستندات موجود و نامه‌های رسیده

o تهیه پاسخ مکاتبات به امور مناقصه‌ها

o تهیه و ابلاغ مکاتبه های  طرح شده در جلسه به واحدها

o به روز در آوردن فرآیندها و اطلاعات امور مناقصه / مزایده در سایت دانشگاه

o بررسی و پیگیری اجرایی نمودند مفاد قراردادها

o ارائه آمار مناقصه ها / مزایده های انجام شده به مدیریت خدمات پشتیبانی دانشگاه

o نظارت بر اجرای قراردادهای بیمارستان (شروع/تمدید/اتمام )

o ثبت چهره کارکنان جدیدالورود و تنظیم و ثبت در سیستم جهت وارد کردن شیفت کاری طبق مقررات

o نظارت بر نحوه ثبت حضور و غیاب کارکنان و جلوگیری از تخلفات مربوطه

o کنترل ثبت مرخصی روزانه,ساعتی,ماموریت و ثبت در نرم افزار حضور و غیاب طبق مقررات

o دریافت گزارش کارکرد ماهیانه پرسنل به تفکیک حوزه های کاری

o بررسی مرخصی های استعلاجی و ارجاع مرخصی های بیش از 3 روز کارکنان به کمیسیون

o بررسی کسر ساعت کارکرد پرسنل و ارائه به مقام مافوق

o پردازش اطلاعات حضور و غیاب کارکنان طبق مقررات

o ارسال گزارش کارکرد ماهیانه پرسنل به مسئولین بخش ها

o پرینت گزارش ساعت کارکرد کارکنان و اعلام به امور اداری

o گزارش موارد غیبت, مرخصی ساعتی و پاس اداری به مسئول امور اداری

o ثبت مانده مرخصی پرسنل در ابتدای سال جدید

o ارتباط با واحد امور مالی جهت بررسی ساعت کاری پرسنل طبق مقررات

  • لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: