دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز

مرکز آموزشی درمانی کمالی

emam
جهش تولید با مشارکت مردم
06 مهر 1404 سایت قدیم English
bg

 

مدیریت بیمارستان  :خانم رباب بنی تراب

مدرک تحصیلی:کارشناس پرستاری

رزومه:

مدیریت بیمارستان کمالی ( حال حاضر)

عضو دومین دوره هیئت مدیره نظام پرستاری البرز

مسئول کمیسیون حقوقی سازمان نظام پرستاری البرز

کارشناس اعتبار بخشی و مسئول بهبود کیفیت 

سرپرستار اتاق عمل و cssd

سوپروایزر بالینی 

مدیریت پرستاری

مدیربیمارستان  امام خمینی ره کرج

مدرس سازمان نظام پرستاری تهران

کارشناس پزشکی قانونی 

کارشناس مرکز پایش و نظارت واحدmcmc دانشگاه البرز

معاون آموزشی مرکز  اورژانس  پیش بیمارستانی و حوادث غیرمترقبه دانشگاه علوم پزشکی البرز

email:r.banitorab53@gmail.com

شرح وظایف:

 

· مسئولیت و نظارت کامل و هماهنگی امور اداری و مالی بیمارستان

·  اتنخاب مسئول مجرب و صالح در بخشهای مختلف بیمارستان

· هدایت بیمارستان در اجرای برنامه های مصوب بیمارستان

· هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای تجهیزات پزشکی و تاسیسات بیمارستان، بخشهای اداری، مالی، بالینی، پزشکی و پیراپزشکی

·  شرکت در جلسات هیات رئیسه، تحول اداری، آموزش، کمیته های بیمارستانی و غیره

· تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن

· کسب خط مشی و دستورالعمل اجرایی و برنامه کلی از رئیس بیمارستان

· تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استانداردهای بیمارستان

· تهیه و تنظیم گزارش از فعالیت و مشکلات واحدهای بیمارستان همراه با ارائه پیشنهادراه حل مناسب

·  نظارت کلی به چگونگی مصرف اعتبارات به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه هها

·  ایجاد هماهنگی و هدایت فعالیتها و عملیات کلیه واحدهای تحت سرپرستی

· تقسیم فعالیتها بین مسئولان واحدهای تحت سرپرستی و ارائه آموزش و راهنمایی آنان

· ایجاد تدابیر لازم و ارائه راهکارهای اساسی در جهت افزایش انگیزه در کارکنان تحت امر و تشویق و تنبیه کارکنان

· نظارت بر نحوه عملکرد کلیه واحدهای تحت سرپرستی

·  شرکت در جلسات مربوط به امور بیمارستانها از طرف ستاد مرکزی و معاونتهای دانشگاه

· مدیریت شکایات بیماران و همراهان در خصوص پرسنل تحت سرپرستی و بازدید از بخشهای مختلف

·  ارزشیابی ماهیانه و سالیانه نیروهای تحت پوشش

·  هماهنگی با مترون بیمارستان در بخشهای درمانی و واحدهای مربوطه

· هماهنگی و پیگیری در جهت تقاضای اموال پلاکی، مصرفی و تعمیرات دستگاهها و رفع نواقص دستگاهها

· نظارت بر کیفیت و حسن اجرای بهداشت و نظافت بیمارستان

· پیگیری امور رفاهی پرسنل تحت امر

·  پیگیری جهت تهیه لیست پرداختهای پرسنلی و پرداخت به موقع

·  پیگیری جهت رضایتمندی بیمار، مددجو، همکاران و خانواده تحت امر

· نظارت بر حسن اجرای شرح وظایف سطوح مختلف کارکنان تحت امر

· نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی

·  صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها

· سازمان دهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدها

· صدور دستورالعملها و ضوابط مربوطه

· نظارت در تنظیم بودجه واحد مربوطه

· شرکت در سمینارها، کمیسیونها و تهیه گزارش جهت ارائه به مقام مافوق

·   مطالعه و بررسی در زمینه ساعات کار کارکنان و تهیه طرح تعیین ساعات کار براساس نوع و کمیت فعالیت و نظارت بر اجرای طرحهای تهیه شده و جاری در واحدها

· جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان از نظر ساختمان و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تهیه گزارشات مربوط پیرامون آن جهت مقام مافوق

·  مطالعه و بررسی در مورد وسایل و لوازم مصرفی، غذایی و دارویی و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان و تهیه و تنظیم طرحهای مربوط به خرید، توزیع، نگهداری و کنترل آنها به منظور استفاده صحیح از وسایل

·  برنامه ریزی طرحهای بیمارستانی کوتاه و درازمدت و فعالیتهای مراکز درمانی با توجه به امکانات هریک از آنها در مواقع ضروری به منظور ایجاد سهولت در پذیرش بیماران

·  انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق

داخلی واحد (منشی دفتر ):303


مدیریت بیمارستان  :خانم مهوش بنی تراب

مدرک تحصیلی:

رزومه:

سرپرست ( مدیریت) بیمارستان کمالی ( حال حاضر)

شرح وظایف:

 

· مسئولیت و نظارت کامل و هماهنگی امور اداری و مالی بیمارستان

·  اتنخاب مسئول مجرب و صالح در بخشهای مختلف بیمارستان

· هدایت بیمارستان در اجرای برنامه های مصوب بیمارستان

· هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای تجهیزات پزشکی و تاسیسات بیمارستان، بخشهای اداری، مالی، بالینی، پزشکی و پیراپزشکی

·  شرکت در جلسات هیات رئیسه، تحول اداری، آموزش، کمیته های بیمارستانی و غیره

· تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن

· کسب خط مشی و دستورالعمل اجرایی و برنامه کلی از رئیس بیمارستان

· تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استانداردهای بیمارستان

· تهیه و تنظیم گزارش از فعالیت و مشکلات واحدهای بیمارستان همراه با ارائه پیشنهادراه حل مناسب

·  نظارت کلی به چگونگی مصرف اعتبارات به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه هها

·  ایجاد هماهنگی و هدایت فعالیتها و عملیات کلیه واحدهای تحت سرپرستی

· تقسیم فعالیتها بین مسئولان واحدهای تحت سرپرستی و ارائه آموزش و راهنمایی آنان

· ایجاد تدابیر لازم و ارائه راهکارهای اساسی در جهت افزایش انگیزه در کارکنان تحت امر و تشویق و تنبیه کارکنان

· نظارت بر نحوه عملکرد کلیه واحدهای تحت سرپرستی

·  شرکت در جلسات مربوط به امور بیمارستانها از طرف ستاد مرکزی و معاونتهای دانشگاه

· مدیریت شکایات بیماران و همراهان در خصوص پرسنل تحت سرپرستی و بازدید از بخشهای مختلف

·  ارزشیابی ماهیانه و سالیانه نیروهای تحت پوشش

·  هماهنگی با مترون بیمارستان در بخشهای درمانی و واحدهای مربوطه

· هماهنگی و پیگیری در جهت تقاضای اموال پلاکی، مصرفی و تعمیرات دستگاهها و رفع نواقص دستگاهها

· نظارت بر کیفیت و حسن اجرای بهداشت و نظافت بیمارستان

· پیگیری امور رفاهی پرسنل تحت امر

·  پیگیری جهت تهیه لیست پرداختهای پرسنلی و پرداخت به موقع

·  پیگیری جهت رضایتمندی بیمار، مددجو، همکاران و خانواده تحت امر

· نظارت بر حسن اجرای شرح وظایف سطوح مختلف کارکنان تحت امر

· نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی

·  صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها

· سازمان دهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدها

· صدور دستورالعملها و ضوابط مربوطه

· نظارت در تنظیم بودجه واحد مربوطه

· شرکت در سمینارها، کمیسیونها و تهیه گزارش جهت ارائه به مقام مافوق

·   مطالعه و بررسی در زمینه ساعات کار کارکنان و تهیه طرح تعیین ساعات کار براساس نوع و کمیت فعالیت و نظارت بر اجرای طرحهای تهیه شده و جاری در واحدها

· جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان از نظر ساختمان و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تهیه گزارشات مربوط پیرامون آن جهت مقام مافوق

·  مطالعه و بررسی در مورد وسایل و لوازم مصرفی، غذایی و دارویی و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان و تهیه و تنظیم طرحهای مربوط به خرید، توزیع، نگهداری و کنترل آنها به منظور استفاده صحیح از وسایل

·  برنامه ریزی طرحهای بیمارستانی کوتاه و درازمدت و فعالیتهای مراکز درمانی با توجه به امکانات هریک از آنها در مواقع ضروری به منظور ایجاد سهولت در پذیرش بیماران

·  انجام سایر امور محوله طبق دستور مقام مافوق

داخلی واحد (منشی دفتر ):303

  • لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: