
نام واحد :امور عمومی / اداری
رئیس واحد :
داخلی واحد : 310
رزومه:
· رییس اموراداری و عمومی مرکز آموزشی درمانی کمالی 1397
· رییس اموراداری و نیروی انسانی معاونت درمان 1393
· مسئول آموزش معاونت درمان 1393
· مسئول روابط عمومی معاونت درمان 1393
· دبیراجرایی بازدید جامع نظارت بر عملکرد بیمارستانها در حوزه معاوت درمان 1394
· دبیر اجرایی بازدید شبانه از مراکز پزشکی فعال ،درمانگاه ها، مطب – معاونت درمان 1395
· مسئول دبیرخانه انتخابات نظام پزشکی استان البرز 1396
· مسئول دبیرخانه سنددرمان 10 ساله حوزه معاونت درمان 1395
· مسئول صیانت و طرح تکریم ارباب رجوع حوزه معاونت درمان 1395
· مسئول توزیع نیروی انسانی پزشکان متخصص در سطح مراکز درمانی دولتی 1393
· مسئول حاکمیت بالینی در حوزه معاونت درمان
· مسئول گروه بیهوشی شاغل در اتاق عمل بیمارستان بهمن یزد از سال 1371 لغایت 1380 به مدت 10 سال
· کارشناس دفتر پرستاری و مامائی شبکه بهداشت و درمان کرج از سال 1386/ تاکنون 1392
شرح وظایف:
o رعایت قوانین ونظام اداری سلسله مراتب طبق چارت تشکیلاتی
o نظارت بر کار پرسنل تدارکات و تقسیم کار بین کارپردازان وایجاد هماهنگی لازم
o نظارت بر امور بهداشتی و نظافتی کل بیمارستان
o نظارت بر اجرای صحیح قوانین و مقررات اداری در کلیه واحدهای بیمارستان
o نظارت بر ورود و خروج کلیه پرسنل بیمارستان و محاسبه تأخیر در ورود و تعجیل در خروج
o نظارت بر تهیه و ارائه بموقع گواهی انجام کار و اضافه کار و نمرات طرح پرکیس کارکنان بیمارستان
o نظارت بر تهیه و ارائه بموقع کارکرد پزشکان ونمرات ارزشیابی کارکنان بیمارستان
o نظارت بر رعایت لباس فرم کلیه پرسنل بیمارستان
o شرکت در کمیته های بیمارستانی
o اقدام جهت ارزشیابی کل پرسنل از طرف مشمولین واحدها و ارزشیابی پرسنل تحت سرپرستی
o نظارت بر امور واحد خدمات و بهبود ارائه آن
o نظارت بر امور واحد بایگانی جهت اجرای صحیح بایگانی اداری و حفظ مکاتبات
o نظارت بر امور واحد کارگزینی در ارائه احکام ، پرونده پرسنلی مرخصی ها و فرمهای پرسنلی
o نظارت بر امور کار دبیرخانه وماشین نویس جهت ثبت صحیح نامه های وارده و خارجه و اقدام نامه ها
o نظارت بر امور واحد نقلیه و کنترل پرسنل و وسایط نقلیه
o هماهنگی امور واحدهای کارگزینی ،دبیرخانه ، بایگانی ، نقلیه ، خدمات ، نامه رسانی و ...(طبق تشکیلات سازمانی(
o ایجاد هماهنگی کلی بین واحدهای اداری با کلیه واحدهای بیمارستان
o نظارت دقیق بر اشتغال کلیه افراد بیمارستان جهت اقدامات اداری و پرسنلی طبق دستورالعمل
o توجه کامل به مستندات و دستورالعملهای سیستم مدیریت کیفیت
o مدیریت و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به امور رفاهی پرسنل
o مدیریت و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به امور قراردادها
o نظارت برکار کارکنان تحت سرپرستی و ارائه راهنماییهای لازم جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان ازنظرساختمان، لوازم و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تعیین هزینه آنها و تهیه گزارشات مربوط پیرامون آن جهت مسئولان مربوطه
o انجام اقدامات لازم برای تأمین نظافت و سالم ساز ی محل کار و تأمین بهداشت محیط مناسب برای ارائه خدمات
o برنامهریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی
o برنامهریزی و ارائه طرحهای مربوط به کنترل و کاهش هزینه های غیر ضروری
o سازماندهی، تعیین شرح وظایف، تقسیم کار، تعیین حدود اختیارات و تفویض اختیار در بین واحد های تابعه
o برنامه ریزی جهت واگذاری بخش خدماتی و پشتیبانی به بخش خصوصی
o برنامه ریزی و نظارت بر عملیات تدارکاتی انبارداری، تعمیرات و نگهداری خودروها
o رضایتسنجی از مراجعین حوزه مدیریت و زمانسنجی ارائه خدمات
o رسیدگی به امور مربوط به قراردادها و شرکت در جلسات آن
o انجام بررسیهای لازم برای شناخت بازار و آگاهی از نوسانات قیمتها
o رسیدگی و صدور دستور لازم به نامهها و گزارشهای رسیده
o امضاء احکام گوناگون مانند مرخصی، مأموریت و... مربوط به کارکنان تحت سرپرستی
o بررسی گزارشهای تهیه شده از کارهای انجام یافته و ارائه به مقامات مافوق
- لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: