دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز

مرکز آموزشی درمانی کمالی

emam
جهش تولید با مشارکت مردم
06 مهر 1404 سایت قدیم English
bg

نام واحد :امور عمومی / اداری

رئیس واحد :

 

داخلی واحد : 310

رزومه:

· رییس اموراداری و عمومی مرکز آموزشی درمانی کمالی 1397

· رییس اموراداری و نیروی انسانی معاونت درمان 1393

· مسئول آموزش معاونت درمان 1393

· مسئول روابط عمومی معاونت درمان 1393

· دبیراجرایی بازدید جامع نظارت بر عملکرد بیمارستانها در حوزه معاوت درمان 1394

· دبیر اجرایی بازدید شبانه از مراکز پزشکی فعال ،درمانگاه ها، مطب  معاونت درمان 1395

· مسئول دبیرخانه انتخابات نظام پزشکی استان البرز 1396

· مسئول دبیرخانه سنددرمان 10 ساله حوزه معاونت درمان 1395

· مسئول صیانت و طرح تکریم ارباب رجوع حوزه معاونت درمان 1395

· مسئول توزیع نیروی انسانی پزشکان متخصص در سطح مراکز درمانی دولتی 1393

· مسئول حاکمیت بالینی در حوزه معاونت درمان

· مسئول گروه بیهوشی شاغل در اتاق عمل بیمارستان بهمن یزد از سال 1371 لغایت 1380 به مدت 10 سال

· کارشناس دفتر پرستاری و مامائی شبکه بهداشت و درمان کرج از سال 1386/ تاکنون 1392

شرح وظایف:

o رعایت قوانین ونظام اداری سلسله مراتب طبق چارت تشکیلاتی

o نظارت بر کار پرسنل تدارکات و تقسیم کار بین کارپردازان وایجاد هماهنگی لازم

o نظارت بر امور بهداشتی و نظافتی کل بیمارستان

o نظارت بر اجرای صحیح قوانین و مقررات اداری در کلیه واحدهای بیمارستان

o نظارت بر ورود و خروج کلیه پرسنل بیمارستان و محاسبه تأخیر در ورود و تعجیل در خروج

o نظارت بر تهیه و ارائه بموقع گواهی انجام کار و اضافه کار و نمرات طرح پرکیس کارکنان بیمارستان

o نظارت بر تهیه و ارائه بموقع کارکرد پزشکان ونمرات ارزشیابی کارکنان بیمارستان

o نظارت بر رعایت لباس فرم کلیه پرسنل بیمارستان

o شرکت در کمیته های بیمارستانی

o اقدام جهت ارزشیابی کل پرسنل از طرف مشمولین واحدها و ارزشیابی پرسنل تحت سرپرستی     

o نظارت بر امور واحد خدمات و بهبود ارائه آن

o نظارت بر امور واحد بایگانی جهت اجرای صحیح بایگانی اداری و حفظ مکاتبات

o نظارت بر امور واحد کارگزینی در ارائه احکام ، پرونده پرسنلی مرخصی ها و فرمهای پرسنلی

o نظارت بر امور کار دبیرخانه وماشین نویس جهت ثبت صحیح نامه های وارده و خارجه و اقدام نامه ها

o نظارت بر امور واحد نقلیه و کنترل پرسنل و وسایط نقلیه

o هماهنگی امور واحدهای کارگزینی ،دبیرخانه ، بایگانی ، نقلیه ، خدمات ، نامه رسانی و ...(طبق تشکیلات سازمانی(

o ایجاد هماهنگی کلی بین واحدهای اداری با کلیه واحدهای بیمارستان

o نظارت دقیق بر اشتغال کلیه افراد بیمارستان جهت اقدامات اداری و پرسنلی طبق دستورالعمل

o توجه کامل به مستندات و دستورالعملهای سیستم مدیریت کیفیت

o مدیریت و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به امور رفاهی پرسنل

o مدیریت و نظارت بر حسن انجام امور مربوط به امور قراردادها

o نظارت برکار کارکنان تحت سرپرستی و ارائه راهنماییهای لازم جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان ازنظرساختمان، لوازم و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و تعیین هزینه آنها و تهیه گزارشات مربوط پیرامون آن جهت مسئولان مربوطه

o    انجام اقدامات لازم برای تأمین نظافت و سالم ساز ی محل کار و تأمین بهداشت محیط مناسب برای ارائه خدمات

o برنامه‌ریزی جهت افزایش کیفیت خدمات اداری و پشتیبانی

o برنامه‌ریزی و ارائه طرحهای مربوط به کنترل و کاهش هزینه های غیر ضروری

o سازماندهی، تعیین شرح وظایف، تقسیم کار، تعیین حدود اختیارات و تفویض اختیار در بین واحد های تابعه

o  برنامه ریزی جهت واگذاری بخش خدماتی و پشتیبانی به بخش خصوصی

o  برنامه ریزی و نظارت بر عملیات تدارکاتی انبارداری، تعمیرات و نگهداری خودروها

o رضایت‌سنجی از مراجعین حوزه مدیریت و زمان‌سنجی ارائه خدمات

o رسیدگی به امور مربوط به قراردادها و شرکت در جلسات آن

o انجام بررسیهای لازم برای شناخت بازار و آگاهی از نوسانات قیمتها

o  رسیدگی و صدور دستور لازم به نامه‌ها و گزارشهای رسیده

o  امضاء احکام گوناگون مانند مرخصی، مأموریت و... مربوط به کارکنان تحت سرپرستی

o  بررسی گزارشهای تهیه شده از کارهای انجام یافته و ارائه به مقامات مافوق

  • لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: