دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز

مرکز آموزشی درمانی کمالی

emam
جهش تولید با مشارکت مردم
06 مهر 1404 سایت قدیم English
bg

واحد درآمد

مسئول درآمد وترخیص :فاطمه مقیمی اتابک

سمت:کارشناس امور مالی

شماره داخلی:181

شرح وظایف:

1- پیگیری و کنترل در خصوص ثبت تعرفه های ابلاغی از سوی وزارت متبوع در سیستم HIS بیمارستان.

2- تهیه و تنظیم انواع گزارشات درآمدی مورد نیاز و ارائه به سطوح مدیریتی بیمارستان.

3- ثبت صحیح اطلاعات مربوط به صورتحسابهای ارسالی ، وصول از سازمانهای بیمه گر و کسورات در سایت پویا سامانه وزارت متبوع و روزآمد.

4-  پیگیری وصول صحیح و به موقع مطالبات سازمانهای بیمه ای طرف قرارداد.

5-بازدیدهای مستمر از بخشهای درمانی بیمارستان  جهت انجام ثبت خدمات در سیستم HIS و شاوره لازم جهت ثبت خدمات جدید.

6-تهیه و تنظیم گزارشات جزء حرفه ای پزشکان شاغل در مرکز جهت ثبت در سامانه قاصدک.

7-بررسی عملکرد شرکتهای خصوصی که در غالب قرارداد با مرکز همکاری می نمایند.

8-بررسی شکایت بیماران جهت ارقام صورتحسابهای مالی.

9-اعمال تخفیفات در صورتحساب بیماران بی بضاعت که از سوی واحد محترم مددکاری معرفی میشوند.

10-ارائه آموزشهای لازم به همکاران محترم منشی-پذیرش-درآمد-ترخیص جهت چگونگی ثبت خدمات و همچنین راهنمایی نمودن در خصوص بیمه بیماران.

11-ایجاد هماهنگی با  مسئولین محترم بخش ها در خصوص عقد قرارداد های جدید با شرکتهای بیمه.

12-  ثبت اسناد حسابداری درآمد.

13-  مغایرت گیری حسابهای درآمد.

14- ثبت و انتقال وجوه درآمدی واریز شده به حساب درآمد اختصاصی و انتقال آن به حساب درآمد دانشگاه در دوره های زمانی معین.

15-  شرکت در کلیه جلسات و کارگروه های درآمدی جهت تحقق اهداف بیمارستان.

16- ارتباط مستمر و نزدیک با کارشناسان محترم مقیم سازمانهای بیمه گر ، در خصوص رسیدگی به اسناد پرورنده ها.

  • لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: